Peugeot Costard Concept

Peugeot Costard Concept
Přidáno: 20.09.2010
Software: Cinema4D
Vložil: montezuma
Popis: Informace viz komentář. Doufám, že se bude líbit.
92% (2x)


Veřejné hodnocení není povoleno.
Musíte se zalogovat.


montezuma-peugeot-costard-concept
montezuma-peugeot-costard-concept
montezuma-peugeot-costard-concept
montezuma-peugeot-costard-concept

Komentáře

Text
Editor
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 1/1 > >>
7 příspěvků
20.09.2010 12:24
montezuma
Uživatel
 
Peugeot Costard Concept

Verze classic.

Jedná se o vlastní koncept automobilu Peugeot. Tohoto výrobce jsem zvolil z několika důvodů:

1. vhodný znak automobilky Peugeot
2. Peugeot design contest - designérská soutěž, do které plánuji přihlásit tento koncept ( v současné době pozastavena )
3. design není natolik svázaný danými prvky, jako u některých jiných automobilek

Ekologie, modernost, pohodlnost, praktičnost a přitažlivost, tak by se dal shrnout koncept Peugeot Costard. Automobil je koncipován
jako dvoumístný elektromobil s nízkou hmotností a má být vyroben z moderních, lehkých slitin, které jsou využity se snahou o co největší
účelnost ( zakryty jsou pouze nezbytné části jako pohon, prostor pro osádku, zavazadelník,... ), ale zároveň je zde kladen velký důraz na estetičnost a vysokou míru pohodlí pasažérů ve voze. Automobil je vybaven nejnovějšími technologiemi, jakými jsou například parkovací čidla, navigace, kvalitní audiosoustava, klimatizace a pod... Samozřejmostí je použití nejmodernějších prvků pasivní a aktivní bezpečnosti, zajišťující nadstandartní ochranu posádky. Prostorný interiér je vybaven pohodlnými sedačkami, moderním, multifunkčním volantem a je velmi dobře přístupný díky odklopné skleněné části.

Vlastní koncepce automobilu vychází z koule ( proto také název vozu Costard ), koulí je celkem pět a každá z nich má svoji jasnou
funkci - největší z nich slouží pro posádku, část baterie a zavazadelník, ostatní pro kola s elektromotory obstarávajícími pohon vozu. Tyto části jsou propojeny rámy, zvyšujícími tuhost karoserie, bezpečnost a zároveň plní i estetickou funkci. V designu vozu je využito několika silných prvků, které se decentně prolínají v různých částech vozu. Například ústřední detail masky vozu, je také použit na přístrojové desce se středovým panelem a částečně je tento prvek uplatněn i na středové části volantu. Vzhledem k hojnému prosklení prostoru pro osádku, jsou řidič a spolujezdec v neustálém kontaktu s okolím a mají vynikající přehled o dění kolem vozu. Tento dojem je podtržen kamerou, která zaznamenává dění za vozem a jejíž obraz je zobrazován na výsuvném displeji v interiéru vozu. Světla Costardu jsou složena z LED diod a automobil má v blatnících zakomponována spodní mlhová světla. Blinkry jsem umístil na zpětná zrcátka a díky tomu jsou velmi dobře viditelné pro ostatní účastníky provozu.

Od tohoto konceptu jsou odvozeny další dvě verze, jedná se o verzi kabriolet s hybridním pohonem a sportovní verzi osazenou výkonným spalovacím motorem. Pro každou z nich jsem vytvořil speciální lak, kola a několik dalších doplňků dotvářejících potřebný dojem z vozu.
Verze kabriolet je elegantní, ekologická a určená pro osoby, které mají rády pohodlí a blízký kontakt s okolním prostředím, kabriolet je určen pro ldi vyžadujíci luxus, styl a exkluzivitu.
Verze sport je vhodná především pro muže s láskou k vysokým rychlostem a sportovnějšímu stylu designu a jízdy.

Verze Classic má být vybavena čtyřmi elektromotory s celkovým výkonem okolo 120 kw. V této verzi, je objemný zavazadelník schopný pojmout velké množství nákladu. V ostatních verzích je tento prostor částečně zaplněn motorem. Baterie sloužící k napájení elektromotorů je uložena v prostoru mezi
předními blatníky.

Verze Cabrio má být vybavena hybridním pohonem s motorem 1.6 l HDI FAP 80 kW ( 110 k ) spojeným s elektropohonem o výkonu 16 kW ( 22 k ), ten
by zajišťoval nízkou potřebu pohybující se okolo 3,5l/100km, při zachování velmi dobrých jízdních vlastností. Tato motorizace je již firmou využívána a vzhledem k rozměrům vozu by ji němel být problém využít i v tomto konceptu.

Verze Sport má být vybavena motorem Peugeot 3.0 V6 152 kw ( 207 k ), který by při nízké hmotnosti vozu zajišťoval vynikající jízdní výkony.
Tato verze má snížený podvozek, rozšířené blatníky, sportovní spojlery a speciální kola z lehké slitiny. Barva vozu by byla pouze černá.
Interiér je potažen kvalitní kůží, v červeno - černém provedení, která u vozu zvýrazňuje jeho dravost a exkluzivitu.