zbrush maya export import obj

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/1 > >>
19 příspěvků
30.03.2008 21:55
lexus
Uživatel
 
no sculptovat sa da aj v Ztku celkom slusne ked sa clovek nauci co a ako.. a navyse sa mi tam celkom paci moznost polypaintingu..jedine co sa mi zda zaujimave na mudbox je ta funkcia unsymetrycal mirroring..
30.03.2008 21:14
Delfor
Uživatel
 
tak tak dnes som skusal robit....co sa tyka sculpt je to perfektne....a na texturing a render mam mayu :;)
30.03.2008 21:12
evolutionn
Admin
 
lexus: render ziaden aj ked je tam nastevenie nanho, a painting tiez nie jedine co mozes je selektnut face
29.03.2008 23:42
Delfor
Uživatel
 
pokial viem tak painting tam nie je vobec a render.....netusim...musim si to kuknut...ja som v tom len sculptoval..ale inak fakt ze uz *OFF TOPIC!*
29.03.2008 23:40
lexus
Uživatel
 
Delfor: toto je uz hodne off topic od nazvu threadu ale..jako je to s painting a renderom?..
29.03.2008 23:36
Delfor
Uživatel
 
odporucam....za pokus nic nedas...a pokial to chces len na sculpting tak je to super
29.03.2008 23:35
lexus
Uživatel
 
Delfor: maybe i just can have a look..
29.03.2008 23:30
Delfor
Uživatel
 
s tym by som suhlasil....az na to....ze mudbox nema absolutne ziadnu learning curve...zapnes a robis...
29.03.2008 23:25
lexus
Uživatel
 
Delfor: nerad by som sa zacal ucit novy program ked som sa nenaucil este ani robit z tymi co robim..a mne Zbrush dost vyhovuje...ale nikdy nehovor nikdy ze..
29.03.2008 23:20
Delfor
Uživatel
 
na toto je mudbox uplny kral...objekt nemusi byt napozovany...staci aby bol nejak sumerny on si fesak sam najde polygony s ktorimi ma robit