shader library v Hypershade - maya

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
7 příspěvků
10.04.2008 19:12
lexus
Uživatel
 
: no tak asi nemam..aspon som ju nikde nenasiel...neva :)
10.04.2008 18:48
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
http://www.mymentalray.com/

no ja jsem te pochopil tak, ze mas shader library ale ze ji v mayi nevidis. tak jestli ji ani nemas, tak to potom nic :)
10.04.2008 18:02
lexus
Uživatel
 
editováno 10.04.2008 18:06:06
: asi si ma zle pochopil(alebo som zle zadal otazku..)..ako nemam problem importnut shader do maya ani problem nejaky jednoduchy vytvorit a ho exportnut...o co mi islo bola shader library ((knihovna asi 100 extra shaderov( ako rozne walls, grounds a pod.)) ktore by mali byt uz v maya(take ulahcenie roboty)...ale nevadi ved urcite sa nejake daju stiahnut pripadne vytvorit vlastnorucne..vdaka za pomoc a linki...mozno by si tu mohol hodit nejake linky na stranky z dobrymi shadermi pre mental ray ak by ta to moc neobtazovalo...
10.04.2008 17:29
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
ve slozce maya/mentalray/include by melo byt par souboru .mi coz jsou deklaracni (definicni neni teda asi to spravne slovo) soubory k jednotlivym shaderum. pokud mas pocit, ze nektery shader chybi a mas k nemu deklaracni soubor i dll knihovnu, muzes se podivat do toho deklaracniho souboru a v nem zkus najit (podle jmena) shader, ktery ti chybi. pokud neni na konci deklarace ten radek apply material, tak ho tam dopis. pak by to mohlo fungovat.

pred tim si to ale zazalohuj

kdyztak vice zde:
http://www.janwalter.com/ShaderWriting/Filmakademie/node17.html
nekde za pulkou stranky je toto:
The header file for the new material shader looks like this:
# mySurface.mi
declare shader
color "mySurface" (
color "ambient",
color "diffuse",
color "specular",
scalar "spec_exp",
integer "mode",
array light "lights"
)
version 1
apply material
end declare
10.04.2008 16:47
lexus
Uživatel
 
: definicny soubor?
10.04.2008 15:55
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
pokud nemas prislusne dll knihovny, tak ti to nepojede. pokud prislusne knihovny mas, je mozne, ze ty shadery nejsou povolene... v definicnim souboru .mi by mely byt popsany jednotlive shadery (jejich struktura) a predposledni radek by mel byt apply material, nebo apply shader, nebo apply texture a tak. u nekterych shaderu tyto radky chybi.
nechapu, jaktoze si v guglu nic nenasel :D

doporucuju tyto stranky
http://www.play.org/articles/XSI+MentalRayCustomShader.html
http://www.mymentalray.com/forum/forumdisplay.php?f=3
http://www.mymentalray.com/forum/forumdisplay.php?f=28
jestli umis nemecky tak
http://forum.german-mentalray-wiki.info/index.php
10.04.2008 15:24
lexus
Uživatel
 
Zdravim. Strasne by ma zaujimalo ako instalovat pripadne aktivovat shader library v hypershadery v maya 2008.&nbsp; V googli som o tom nenasiel nic moc, akurat tolko ze library by mala byt v tejto verzii Maya instalovana v podstate automaticky problem je v tom ze vo work area v hypershadery sa mi&nbsp; nezobrazuje (mala by tam byt ikona hned vedla work area)...skusal som aj pohladat tu library na disku ale nic...vdaka