Renderovací technologie

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 1/11 > >>
114 příspěvků
00.00.0000 00:00
ikonka
Uživatel
 
Takze jsem se pokusil udelat takove jednoduche srovnani GI a AO v cinemne, pokusil sem se render nastavit tak aby byl vysledek co nejpodobnejsi, jiste neni to takova kvalita jakou by udelal treba pzdm...
http://deluxe.aspweb.cz/render/render.html
00.00.0000 00:00
Bzuco
Uživatel
 
Spominala sa tu radiosita. Dobre premyslena vecicka, avsak mi vadi, ze GI pocita len na urovni jednotlivych polygonov. Neskor to vylepsili, ze sa do meshu zasahovalo len v potrebnych castiach sceny.
Ani si nechcem predstavit vypocet radiosity a zasahovanie do meshu pri 2M poly 8-) .
Kdesi v starsich helpoch bolo take pekne zhrnutie a porovnanie radios. s lighttracerom ::)
00.00.0000 00:00
ikonka
Uživatel
 
pzdm: hmm tak jsi mne dostal :-)
00.00.0000 00:00
ikonka
Uživatel
 
Kdo to ví :-), vzhledem k tomu, že lze jakoukoliv scénu rozčlenit na segmenty (camera offset, sakra jak mně chybí buckety :-)), tak těžko říci
00.00.0000 00:00
ikonka
Uživatel
 
tákže update minihome, AO článeček je venku
00.00.0000 00:00
ikonka
Uživatel
 
pzdm: btw.: kolik maximalne poly zvladne AR v C4D?
00.00.0000 00:00
Siggi
Admin
 
jedine, na co pouzivam Scanline, tak jsou Clay rendery... ty v tom vypadaji dobre a jsou vyrenderovane nepopsatelne rychleji, naz V-Ray, MR...
00.00.0000 00:00
ikonka
Uživatel
 
Vertex: fR nema radiozitu btw :;) a Scanliner je, krom masek, efektu atp..., celkem na prd :-(( jelikoz je fakt strasne pomalej na raytracing.

Btw: ZDepth jedine v fR, jelikoz podporuje Opacitu i Refl/Refr yea-)
00.00.0000 00:00
ikonka
Uživatel
 
MJKL: jj, je tam no ale vies ako som to myslel :;) Ked clovek chce a ma na to oko, tak uzasne matrose spravi v akomkolvek rendry.
00.00.0000 00:00
MJKL
Uživatel
 
Vertex: Vsak radiosita je aj v scanilne. ked clovek so scanlineom vie, tak vykuzli uzasne matrose tak isto ako v novsich rendroch ::))