mapy

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
5 příspěvků
25.09.2009 15:12
ikonka
Uživatel
 
vdaka predator :) ...a chcel by som sa este opytat, ze ci je lepsie robit mattepainting v 3D alebo ho neskor aplikovat napr v After effects?
24.09.2009 08:36
Predator
Editor
 

o normal mapach neco tady linka link

a tady slusny making of mattepainting

24.09.2009 02:58
ikonka
Uživatel
 
evolutionn: Vdaka za odpoved :)
V podstate diffuse, specular, displace a bump rozumiem. No tej normal moc nie. Ak sa na nu pozriem zda sa mi akoby farby urcovali poziciu x,y,z.fakt netusim na co sa to pouziva. A preco to vlastne potrebujem vediet? Totiz prave sa snazim robit mattepainting(maya 2009)k comu bez pochybi patri ovladanie renderingu. Nemas nahodou skusenosti s mattepaintingom?
22.09.2009 08:44
evolutionn
Admin
 
skusim ja:
displace- je ciernobiela mapa ,ktora ti bude definovat vystup z modelu(geometrie)
normal- je taka fialova mapa ktora sa pouziva hlavne pre low poly modely, kde pomocou nej dosiahnes akeho takeho efectu roznych nevymodelovanych nerovnosti (podobna funkcia ako displace)
specular mapa- je tiez cierno-biela kde biele casti urcuju efekt lesku
diffus -to vies tam sa dava textura ,zakladna
opacity- tam sa dava tiez bud full tmava mapa ,ktora ti spriehladni dany model ale si to skombinujes s bielou farbou ,ktora ti zase bude urcovat kde to priesvitne nebude a tam sa bude ukazovat material ktory mas diffus slote

Dalej nech niekto este napise lebo ja nepouzivam vsetky a nerad by som ta viedol za nos.
21.09.2009 20:20
ikonka
Uživatel
 
Zdravim ludia.
Chcel by som sa opytat, ze ci by mi nevedel niekto vysvetlit na co sa presne pouziva kazda mapa (normal map, displace map, ...)alebo aspon napisat link na stranku kde by som sa o tom mohol dozvediet viac. Diki moc