best renderer photoreal images

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/3 > >>
31 příspěvků
08.04.2008 17:34
Loucher
Uživatel
 
: pokial je v pohybe len kamera vygenerovanie gi map klucove framy a ich mergnutie je velmi ucinne riesenie. pri pohyblivych predmetoch ostava asi len prepas pre kazdy frame :-((
20.03.2008 09:25
shinnok
Admin
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
lexus: sak mr je dobry render.. ale narocnejsi na ucenie.. treba si toho dost nastudovat.
20.03.2008 09:24
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
pro renderman se dobre pisou shadery :)
19.03.2008 23:14
lexus
Uživatel
 
Cejky: diky...vyzera to ze zostanem zatial pri MR. Vray pre Mayu zatial aj tak nie je (mal by byt tento rok) a s inymi render softami ani radsej nechcem zacinat...este trochu rozmyslam nad rendermanom ale fakt nevim...
19.03.2008 23:02
Cejky
Uživatel
 
Žádný render není 100% real. A pokaždé záleží na tom, co v něm renderuješ a jak to renderuješ. Real věci se dají udělat jak fR, MR, tak V-ray i Brazillu. Ovšem co se nastavení týče, tak nejjednoduší a nepřesnější je Maxwell. Funkce multi lights ti usnadní fakt hromadu času a hesky se s tím pracuje. Ovšem čekej si do nekonečna na render, když v MR to můžeš mít za 30 minut (ovšem musíš to umět nastavit). ::)
19.03.2008 19:02
PetoBoso
Uživatel
 
: no toto by aj mna zaujinalo ako je to s tou IR mapou a s cashovanim. Skusil som to len s animovanou kamerou a render sa o dost zrychlil. ale ked som zanimoval objekty tak to robilo neplechu.
19.03.2008 18:44
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
nj, ale to prece nebude fungovat v animaci, ne? kdyz by se nejake objekty pohybovaly...
19.03.2008 18:39
FUNker
Uživatel
 
editováno 19.03.2008 18:40:58
pri vray vypocitat Gi mapy , ulozit, naloadovat, vyrenderovat a done. krasne nesumiace tiene aj na low kvalite.
PS: Manwe ty buzna... nechces mi zmazat aj tento prispevok? Este sa cudujem ze mam svoj topic cely.
19.03.2008 11:44
Omega
Uživatel
 
je to jasne, tereba pouzivat final render ::)
19.03.2008 10:04
shinnok
Admin
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
: minule som chcel rendernut v mentaly obycajny objekt na vysoke rozlisko.. materialy standard... prehodil som to zo scanlinu do mr koli displacu.. a mental mi vyratal akurat tak biele kriziky namiesto obrazku...
na tento problem som narazal casto.. velmi casto.
Stavalo sa mi to aj pri finalizovani niekolkych envir do jednej hry kde som musel robit vsetko mozne co sa dalo.. len aby to neratalo biele kriziky namiesto obrazku.
a nestavalo sa to len mne