Stín

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/2 > >>
25 příspěvků
15.05.2009 07:00
Obolus
Uživatel
 
standartni svetla fungujou normalne, problem maj spis standartni materialy... i u standartnich svetel pak muzes zvolit vrayshadows.
14.05.2009 16:14
ikonka
Uživatel
 
Aha, diky kucí. Ale omni ve vray moc nefacha ne? Ja to teda nejak neresil pac jeden z duvodu proc jsem se zamiloval do vraye jsou i ty svetla co tam jsou ale zjevne se da asi nastavit distribuce prez vray... Nojo, umet to vyuzit naplno asi bych se jeste divil :-D
13.05.2009 23:00
PetoBoso
Uživatel
 
PepaCheb: aha jasne, ja som nemyslel vrhany tien ale tien na samotnom objekte :-D sorry, inak ak chces aby intenzita vray light nezavisela od polomeru tak ju prepni na lumeny=lm
13.05.2009 22:11
Obolus
Uživatel
 
tak plane se pouziva snad jen v takovejch propadech, kdy je uz z principu pozadovano, aby to hazely ty mekkoucky stiny. vrayspehere to samy... to uz je lepsi pouzit normalni omni ne?
13.05.2009 22:03
ikonka
Uživatel
 
No to me taky celkem napadlo a i jsem to kdysi zkousel protoze je to logicke, akorat to chce asi vychytat ten pomer a intenzitu, kazdopadne diky moc za ujasneni dalsi hadanky. Pochopitelne plane to bude mit tedy stejne tak...
13.05.2009 21:25
Obolus
Uživatel
 
vraylight sphere bude mit tak mekkej stin, jak velkej bude mit imo polomer.
13.05.2009 19:15
ikonka
Uživatel
 
tak ted nevim jestli jsem az tak blbej ale jedine roughness je u nastaveni materialu nikoliv u svetla ale zkusil jsem i to jak na predmet ktery ma vrhat stin tak na plochu kde je stin vykreslen a ani to nejde i kdyz tohle to nejspis byt nema. Ted mam tedy na mysli samozrejme svetla vray a konkretne Vraylight sphere.
13.05.2009 16:43
PetoBoso
Uživatel
 
editováno 13.05.2009 16:44:23
PetoBoso: vo vray materialy zvis hodnotu roughness -cim vyssia tym ostrejsi prechod
13.05.2009 14:18
ikonka
Uživatel
 
Taky mam takovej problemek se stinem ve V-ray 1.5. Ne ze to zrovna potrebuju ale chtel jsem udelat ostrejsi stin, cili strmy prechod svetlo/tma a zadne nastaveni jsem nikde nenasel. Na webu jsem nasel sice shadowparameters ale to tam nemam, predpokladam ze by to melo byt u svetla. Taky jsem nekde cetl neco o pluginu ale ze by to vray nemel implementovane? Vite nekdo? Dikec...
15.12.2007 15:07
maiki
Uživatel
 
baterka: postni vysledok ... aspon pic .... by ma to zaujimalo...