V-Ray Global Illumination

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
2 příspěvků
17.03.2009 11:14
Obolus
Uživatel
 
alpinista:
jeden z hlavnich problemu bude v tom, ze listy jako takovy jsou trosku transparentni - proto svetlo prochazi i dovnitr koruny. paklize das listum v tomto pripade jako matros neprusvitnej clay, tak budou tmavsi nez ve skutecnosti.

dalsi co me napada je pouzit lwf.

2ndary bounces s tim imo nemaj moc co delat - akorat ti zpresnujou vypocet stinu, takze v rozich (v tvym pripade uvnitr koruny) ti vychazej stiny proste presnejsi - tmavsi. myslim, ze kdyz je vypnes tak jediny co dostanes je min realistickej, akorat svetlejsi vysledek. no treba me nekdo opravi v tom co rikam, ale myslim ze to je presne tak...
17.03.2009 09:56
ikonka
Uživatel
 

Zdravim vsetkych,

chcel by som vas poprosit o radu ohladom GI vo VRay-i. Potreboval by som nastavit rendering tak, aby v nasledujucej scene:


prenikalo svetlo odrazmi aj hlboko do koruny a nezostavali tam kompletne cierne listy. Zatial mam nastaveny len primary bounces s hodnotou 1.0 a Irradiance map.(s pouzitim secondary boundes totiz scena bola este tmavsia, netusim preco ...)

Cela scena je tu (max 9):
http://jaja.kn.vutbr.cz/~pafco/first_alter_and_folie.max

Diki moc ...