subdivision

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
5 příspěvků
09.11.2010 21:20
MJKL
Uživatel
 
vsimni si kolko nastaveni ma meshsmooth, vacsinou sa nepouzivaju pretoze je s nimi vo vysledku viac starosti ako uzitku. preto je pomalsi a ma aj vyssiu spotrebu pamate. su tam napr. 3 metody smoothovania jedna z nich -classic je deliaca schema delenia nad vrcholmi, zvysne 2 delia nad plochami. vznika ina topologia. niekedy to moze pomoct pri probleme stretchovania textury cez ostry roh ak ma byt ulozena presne.
09.11.2010 16:26
ikonka
Uživatel
 
tak tuhle odpoved povazuju za uspokojivou..diky moc..presne to vsechno jsem potreboval:):)
09.11.2010 10:55
milki
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
ahoj, rozdiel v tom nie je absolutne ziaden pri rendrovani.
ked sa rendruje, tak engine si tie pridane polygony normalne zapise ako geometriu. Proste ked zdvihnes iteraciu o 1, tak sa ti aj pri rendri prida 4x tolko polygonov.
vo viewporte ale rozdiel je. ak modelujem, tak pouzivam meshsmooth priamov edit poly, ale ked dokoncim model, tak pouzivam turbo smooth, pretoze ten je rychlejsi na zobrazovanie grafickou kartou. (ak mam sysmetry tak pouzivam priamo TS nad symetriou)
08.11.2010 09:38
MJKL
Uživatel
 
v meshsmoothe si mozes nastavit rozdielne hodnoty pre viewport a render. takze mozes mat viewport 0, render 2 napr.
06.11.2010 13:38
ikonka
Uživatel
 
editováno 06.11.2010 13:39:25
editováno 06.11.2010 13:39:11
ahoj,chci se zeptat, zda kdyz mam objekt...a na nej palikovany turbosmooth o iteraci 2 nebo meshsmooth o iteraci tez 2, jestli je render rychlejsi, nez kdybych mel u objektu ...editable poly zaskrtnuty subdivision surface o iteraci 2..meshshooth a turbosmooth prece fyzicky prida polygony...myslim tim, ze se zobrazi ve statistikach...ale pri subdivisionu se tam nezibrazi....tak nevim..co je rychlejsi...poradite nekdo?