Render = Mission Inposible

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/1 > >>
15 příspěvků
23.03.2008 20:47
Smoke_Killer
Uživatel
 
PetoBoso: Tak to mi poradis ;-)
23.03.2008 20:32
PetoBoso
Uživatel
 
Obolus: hej uz viem kde to je, raz som to nasiel v nastaveniach systemu ale to som este nevedel naco to je
23.03.2008 17:57
Smoke_Killer
Uživatel
 
Obolus: Diky moc jsem dluznikem
23.03.2008 17:04
Obolus
Uživatel
 
hmmm no ja s timhle problem nemel, ale nekde se to posledni dobou tusim resilo, mozna na maxaree... ted nemuzu ke kompu, ale mam dojem, ze to konvertuju na proxy vzdy tim zpusobem, ze mi ta proxy rovnou zustane ve scene i s matrosem a ze souboru uz to nemusim nahravat. no mrkni radsi na maxareu.
23.03.2008 16:45
Smoke_Killer
Uživatel
 
Obolus: Ano to jde ale mam tam astrasne moc obektu s ruznyma materialama .. to musim vse po jednom ?
23.03.2008 16:41
Obolus
Uživatel
 
a kdyz das ten samej material na to proxy?
23.03.2008 16:17
Smoke_Killer
Uživatel
 
Obolus: Aha tak dekuju ... snad jeste jedna otazka ... nasel sjem si na evermotionu tutorial o proxy ale nejak mi to odmita materialy .. exportnu to do souboru jak je tam psano ale jakmile to vlozim do sceny nejsou tam materialy :)
23.03.2008 16:01
Obolus
Uživatel
 
Smoke_Killer: no otazka je, v cem je problem. paklize je v ty pameti, tak proxy urcite pomuze. stejne tak instance.

co se tyce toho poctu objektu, tak to si ted vlastne nejsem uplne jistej. 100procentne je lepsi mit min objektu o vice poly kvuli rychlosti zobrazovani ve viewportu, ale jestli to ovlivnuje render to nevim.
23.03.2008 15:58
Smoke_Killer
Uživatel
 
Obolus: BTW co V-Ray proxi ? pomohlo by ?
23.03.2008 15:06
Smoke_Killer
Uživatel
 
Obolus: Diky moc hned se na to vrhnu ;-)takze mene obektu s vice poly je lepsi nez hodne obektu s mene poly ? nebo to je fuk ?