MENTAL RAY FORUM

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/31 > >>
316 příspěvků
09.09.2008 15:52
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
ivan73: tak to opravdu nepujde...
09.09.2008 11:24
ikonka
Uživatel
 
ahojte
nevie niekto z vas kde sa da stiahnut free mental ray plugins pre 3ds max 5 ?
16.05.2008 15:35
ikonka
Uživatel
 
kto vie dobre s 3dskom lebo by som chcel rady nejake
icq pliss 478073934
16.04.2008 10:32
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
evolutionn: model ze z www.mymentalray.com
16.04.2008 07:30
evolutionn
Admin
 
ja som myslel ze si k tomu prilozil ten fajnovy testovaci model co tu mas a nist :-D . Ako materialy su pekne aj ked som ich neotvaral kedze v MR nerobim al ten model som ti chcel slohnut ::D
15.04.2008 22:23
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!

ahoj, udelal jsem par shaderu, zatim jsou publikovatelne tyto dva. kdyby se nekomu chtelo je zkusit pouzit, muzete si hrat :)  alespon budu vedet, ze to k necemu je.

LINK - stahujte zde, je to vcetne ukazkovych scen.

ten prvni, advanced glass je primarne pro materialy, ktere uz od urcite tloustky nebudou pruhledne. u klasickeho skla co je v mr je to taky, ale ja to definuju a pocitam trochu jinak. jmenuje se jacq_aglass

ten druhy je sklo s pridanym efektem "duhy" (nevim jak to spravne nazvat, snad neco jako disperze). puvodne je zamysleny jako  materal pro slunecni bryle, ktere maji prave v odrazech takovy jemny duhovy nadech v zavislosti na uhlu a natoceni vuci kamere. jmenuje se jacq_sunglass

19.03.2008 15:55
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
editováno 19.03.2008 15:55:51
tak jsem si dneska z knihovny donesl 3 knihy na tema raytracing a global illumination :) uz se tesim, az to vsecko prectu, je tam i o final gather metodach
19.03.2008 10:02
Siggi
Admin
 
: ja v dobach, kdy jsem jeste delal s Mentalem, tak ulozene FG fungovalo na zmennu rozliseni, pokud bych zachovany pomer stran
19.03.2008 09:49
MJKL
Uživatel
 
: ja osobne to tiez nepouzivam, vyskusam, napisem
18.03.2008 21:49
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
MJKL: prave kdyz vyrenderuju a ulozim fg v nejakem rozliseni, tak pri zmene rozliseni se fg prepocitava (alespon mi to delalo v max8 - mr 3.3?) bez ohledu na nastaveni (read only). nevim jak je to tedka, od te doby jsem to nepouzival/nepotreboval