Uplne zaklady

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/2 > >>
23 příspěvků
16.03.2008 13:00
Mousek
Moderátor
 
siggi jj ... a preto ruky prec od boolean
16.03.2008 12:46
Siggi
Admin
 
werdanaa: na boolean pomaha Reset Xform, zahusteni a zaroven procisteni boleanovych ploch, lepsi je si detachnout polygony, jez chces bolenovat a potom zpet attache... :;) je toho dost, co pomaha ::)
15.03.2008 22:50
Mousek
Moderátor
 
werdanaa neries boolean ... skus stale nieco ine len to nie ,.... je to dobre ale nie vzdy .... mne sa oplatil skor cut ako booolean.
15.03.2008 22:45
werdanaa
Uživatel
 
Obolus:

No robim na interiery hej...Zauimave je ze v inych pripadoch bolean funguje bezproblemovo..Skonvertovane to mam pred touto operaciou vzdy...Niekedy vyda niekedy nie....Mozno to je mnozstvom dodatocnych polygonalnych uprav primitivu neviem...Skusim teda iny pristup docerta :/ ale dik za rady...
15.03.2008 15:58
Siggi
Admin
 
PetoBoso: celkove prave tyto dva formaty jsou super, nekdy jeste na rovne plochy pouzivam dwg. taky si to drzi pozici, rozmery a vse... treba pouzij fbx, hod na to edit mesh a v polygon properties unify. opravi ti to pripadne fliple normaly, opet na to edit poly, weld.... toto je parada, kdyz mas treba 20 oznacenych objektu najednou, na edit poly ti funguje i poly boost, tak muzes dat smooth na 30 + quadrify.. a vycisti ti to docela slusne na quady. pokud neni poly boost, tak v hromadnem edit poly staci dat auto smooth, to ti dela na 45stupnu, popripade si tam nastavit 30. mas to pekne vyhlazene a to cele pouzit scripty bud detriangulator, nebo hide longest edge... pracuji stejne a udelaji ti z toho docela pouzitelne quady ::)
15.03.2008 15:45
PetoBoso
Uživatel
 
Siggi: Aky format pouzivas aby to malo quady? mne sa najlepsie pri exporte osvedcil fbx -nieje treba upravovat smootovanie ani weldovat vertexy. Ale aj Iges je v pohode len treba potom dobre nastavit Surface approximation aby to nebolo derave.
15.03.2008 10:15
Siggi
Admin
 
PetoBoso: tak ono jde o to, ze nejde mit vse nejlepsi naprane do jednoho SW... a pokud vis jak na to, tak komunikace rhino - max je uplne super a vystup mas z 90% v quadech :;)
15.03.2008 04:25
PetoBoso
Uživatel
 
Pri polymodelingu nikdy nebude boollean za vela stat, pri NURBS to je uz nieco uplne ine. podla mna je skoda ze max nema lepsie nurbsy, usetrilo by sa spusta casu a nebolo by treba rhino
15.03.2008 00:01
Siggi
Admin
 
: mala reklama na rhino ::D

jako ja bych proti ani tak moc nebyl, jelikoz na jedne z poslednich zakazek, na nihz jsem delal, tak bylo pouzito z 80% spline modelingu a booleanovskych operaci.. (ano, byl jsem stale v maxu ::) )
14.03.2008 22:53
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
nejlepsi je boolean nepouzivat.a kdyz jo,tak v jinem softu :)