Spojení dvou objektů průsečíkem

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/1 > >>
12 příspěvků
03.03.2008 13:35
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
na pridavani obrazku si musis zalozit vlakno ve foru WIP. tam si muzes nahravat libovolne obrazky.

do galerie patri jen finalni vytvory. pokud neco nahrajes do galerie, tak pockej, dokud ti to moderatori neschvali (pripadne sami nesmaznou). pokud to "zatim smazes" sam, tak to moderatori ani neuvidi a tudiz ani nikdy neschvali...
02.03.2008 11:22
Vacuity
Uživatel
 
petojas: kym si to nejaky moderator nepozrie a neschvali
02.03.2008 11:20
petojas
Uživatel
 
ako dlho trva taky schvalovaci proces?
02.03.2008 11:15
petojas
Uživatel
 
aha takze ak to moderator neschvali tak si to odtial mozem kludne vyhodit?
02.03.2008 07:52
Vacuity
Uživatel
 
petojas: tuto sa pridavat obrazky nedaju iba vo wip sa daju a do galerie das obrazok tak ze tam hore kde mas posta a tak das galeria a tam uz iba vyhladas obrazok co potrebujes ale este ho musia schvalit moderatori
01.03.2008 22:57
petojas
Uživatel
 
vobec mam problem dostat nejaky obraz aj do galerie
01.03.2008 22:49
petojas
Uživatel
 
ja som to skusil a ozaj som musel doupravovat polygony. aj by som sem dal obrazok ale neviem ako hehe.
01.03.2008 18:59
Obolus
Uživatel
 
u booleanu nastavujes v parametrech jeste jestli je to union, substraction atd... taky je dobry mit collapsnutej objekt do edit poly nez na nej aplikujes booleanovskou operaci. obcas boolean blbne a je mozny, ze budes muset sem tam terba nejakej face doupravit rucne.
01.03.2008 14:16
ikonka
Uživatel
 
Nějak se mi nepovedlo. Asi to neni moc častá operace při modelování.
Díky
29.02.2008 22:35
Omega
Uživatel
 
Gotem.cz: na toto by si mohol pouzit Create-Compound-Boolean alebo Proboolean, ale ako tu uz niekde MJKL pisal je dobre mat tie objekty vo forme Editable mesh a pokial mozno s co najpodobnejsim polycountom...no aj tak ti to nemusi spravit tu geometriu uplne dokonale a bude potrrebovat upravy