Loop face

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/1 > >>
12 příspěvků
23.11.2008 22:49
libanon42
Uživatel
 
a tie normaly...jj ma to ale nikto to cez to nerobi...teda aspon co viem ::D
23.11.2008 22:45
libanon42
Uživatel
 
nechapem co si taky rozhorceny ::D, autodesk si necha vsetko pretoze ma z toho prachy a bodka. ::D
Ale k tvojim podnetom...max je na vizualizacie, reklamy apod(nehovorim ze iny soft na to nie je ale pouziva sa na to vacsinou maxko), a maya na animacie(hry,filmy atd...). A kazdy pouziva to co potrebuje, takze to ze tamto ma toto a tamto toto je uplne mimo. Maxko nepotrebuje nparticles pretoze komu treba particle v maxku tak ma fume ci thinking particles apod.
23.11.2008 22:21
ikonka
Uživatel
 
Ne myslim vytvářet shogh poly objektů ne renderovat. Koukal sem na demonstrace na autodesku na videa fakt hrůza až na to mapování a na ty proxy objekty, ale to už měl v-ray dávno i když pravda to je plugin ten sem nemůžu plést. Jen sem chtěl vědět, jak na tom max je a hlavně jestli si to lidi co s maxem dělají uvědomují. A také, se bojím, že autodesk dá zelenou jen xsi a na ostatní softy se vyklašle. I když naštěstí mu to stálo hodně peněz tak snad se na ostatní softy, jako je maya či max nevykašle však ukáže čas zatím to vypadá s maxem blbě, ale časem se to může změnit. A to i když vlastně má max moc starý jadro na kterým se moc nedá stavět třeba ho od základu předělá nebo udělá nové lepší jádro. Přece nenechá umříř jméno max však si myslím, že modelů na maxe je nejvíce a tím pádem i uživatelů že?
23.11.2008 21:37
libanon42
Uživatel
 
a co tym chces akoze povedat? kazdy vie ako je na tom max...tak co...a nechapem s tymi normal mapami...ci ich vie renderovat?ano vie...
23.11.2008 20:10
ikonka
Uživatel
 
editováno 23.11.2008 20:45:54
PS. umí max dělat normal mapy jako zbrush maya či např.blender? Prostě zajímají mě všechny novinky za poslední 2 roky pošlete videa ukázky něco co max umí nemyslím modelování. Teda pokud to nebude převratné (může to být nějaká nová funkce při modelování), ale žádné pluginy jen to co je od autodesku prosím. Jinak já nekritizuji maxe já kritizuju autodesk, že z maxem nic nedělá.
23.11.2008 19:27
ikonka
Uživatel
 
editováno 23.11.2008 19:48:02
jo ale dole jste mi psali že se nic moc nezmenilo od verze 8 a unfold je novinka, protože před 2 lety to v maxu nebylo. Navíc to tam nikdo nezahrnul. Jasně vybral jsem jen 5 funkcí kdybych vybral všechny funkce pořeboval bych na to 3 hodiny. Proto uvádím jen ty co na posled autodesk přidal do mayi, ale do maxu ne. Tím naznačuju, že na maxe Autodesk poslední dobou kašle. Ale jestli se autodesk nezlepší, tak to stejně dřív nebo pozdějí všichny uznají i nadšenci. A nebo vyveď mě z omylu a pošli mi nějaký videa či ukázky co max dostal za poslední 2 roky. Budu tě moc vdečný. PS. já jsem v maxu dělal rok a zatím sem stále předsvěčen o tom co říkám. Jenže doba se mění tak mě můžeš předsvěčit nějakými ukázkami.
23.11.2008 18:34
Manwë
Moderátor
 
hofi:
myslim ze to tragizujes, napsal jsem ti jak to jde lehce udelat, max ma horu funkci, ja delam v maxu asi 2 roky (pasivne) a vyuzivam tak mozna 5% funkci... ty si vyberes 5 funkci ve kterych max zaostava za jinymi softy (i kdyz myslim ze v tech cos napsal tak ne, pac unfold je v maxu taky) a rikas ze je max na nic ...
23.11.2008 17:44
ikonka
Uživatel
 
editováno 23.11.2008 18:05:11
editováno 23.11.2008 18:01:20
Díky za rady. Ale proč to jde tak složitě? Proč stahovat pluginy, když do mayi to autodesk dal a do maxe ne? Jinak co přesně se změnilo na tom uv v maxu. Do mayi nacpal autodesk uv unfold. Stačí jen kliknout na jeden čudlík, jak to chcete mapovat. A pak jen označit edge v půlce modelu třeba hlavy a pomocí unfoldu se jenom tahem inteligentně polygony rostáhnou na jednu plochu a uv je skoro hotovo a to za pár min. A nebo tam přidal nparticles, kde dynamika jede v reálném čase. To znamená že gravitace, cloth (se může i trhat párat třeba když hodíte šutr do vlajky může se automaticky poškodit), soft bodies, vlasy, particly, či třeba marmeláda jde namazat na chleba jen tahem myší např. nožem. Dále tam třeba přidal renderování v reálném čase podobně jako to mají hry. A další a další koukněte se na ukázky http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=11804202 .Pokud aspoň něco s toho max nemá tak fakt ten autodesk na maxe kašle a on fakt půjde do kytek. Ale co lidi co strávili se studií maxu hodně času. Těm se bude hodně těžko přecházet na jiný soft. Protože jestli autodesk časem přestane maxe úplně vyvíjet tudíš i prodávat všechny společnosti ho už přestanou používat a u maxe zůstanou jen nadšenci, kteří jej budou dál vyvíjet jako open source. Proto mi dejte vědět jestli max podobné vylepšováky co dává autodesk do mayi dostal nebo nedostal. Protože to co je v ukázkách není zdaleka to co do mayi dal a vůbec ne to co tam již bylo co v maxu není. Jinak podobně by to mohlo být i s XSi. Mohl by se vykašlat na maxe i na mayu a vyvíjet pořádně jen Xsi to by taky bylo nepřijatelné, protože mě se xsi moc nelíbí, i když je podobný maye.
23.11.2008 00:39
PetoBoso
Uživatel
 
Cejky...ale nastastie konkurenta v podobe xsi uz odstavili :-D takze sa nemusime bat ze by sme museli prechadzat na iny soft -vsetky budu rovnako na p...
22.11.2008 21:40
Manwë
Moderátor
 
hofi:
radu polygonu? oznacis si edge, das ctrl+r (ring) a pak se stlacenym CTRL prepnes na polygonalni vyber (prevede to vyber na polygony)