efekt spojenia dvoch objektov

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
5 příspěvků
26.11.2008 16:33
PetoBoso
Uživatel
 
editováno 26.11.2008 16:34:07
pouzi blombmesh a aplikuj na neho relax, urobi rovnomernejsi mesh a lepsie to vyzera. turbosmoot to praveze zospati
24.11.2008 20:58
uplink
Uživatel
 
diky moc. No ja to potrebujem aplikovat asi na 20 sfer. Ale skusim ten blobmesh a potom turbosmooth, alebo nieco podobne. Potreboval som ten nazov, zajtra v praci to vyskusam, diky moc este raz.
24.11.2008 17:03
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
hm, zkousel jsem blobmesh a nic moc :(
takze asi rucni modeling - udelat si jeden clanek, naklonovat, spojit a na cele to aplikovat twist. to bude hezci nez blobmesh
24.11.2008 16:52
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
ja myslim, ze na to je nekde v maxku blobmesh. zkus poladit parametry, urcite udelas v pohode ty velke koule, u tech "tycinek" to mozna bude trosku horsi, ale nejak by to jit mohlo :)
je to v compound objects - blobmesh
24.11.2008 13:59
uplink
Uživatel
 
Ahojte,

Som tak trochu "znovu" zaciatocnik v maxku. Robil som v 3D Studiu este v DOSe v 3D Studiu povodnom a v maxovi od windooz od 2.5 Max. Takze som trosku "zaspal" dobu. Pamatam si vsak este z 2.5ky ze som vedel spojit dve sfery tak krajsie. Prihodim obrazok aby ste chapali o co mi ide. Viete mi prosim Vas poriadit aky modifier mam pouzit na lubovlne dva objekty [ci uz model z nurbsov, alebo splinov, alebo len z primitnych objektov] aby som dosiahol taky plynuly prechod ako na obrazku? Dakujem velmi pekne za akukolvek odpoved,

Tu je link na ten obrazok.

http://omegasigma1.deviantart.com/art/Helix-25009861

[material aj ostatne veci si zvladnem uz spravit, ide mi fakt len o ten jemny prechod, ze to posobi ako "oblepene" nejakou hmotou, skusal som to robit cez morf, ale ten viem robit len medzi dvomi objektmi zatial :/]

S pozdravom,

Brano a.k.a. uplink