chyba pri turbosmooth modifikatoru

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
8 příspěvků
14.04.2008 10:34
Siggi
Admin
 
: ono taky muze byt tim, ze nejsou spojene - oznac si ty dva a dej connect, pokud je to tim, tak preventivne odznac vsechny, connect, udela ti to jakoby editable mesh, nyni uz je weldnes a potom napriklad v polyboostu pouzij quadrify a mas pekne quadovy mesh ::)
14.04.2008 07:05
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
diky, dva vertexy na sobe to urcite nejsou. zkusim tu triangulaci. xform a convert do mesh a pak zpatky na poly, to je jako smazat a vytvorit, moc zdlouhave:) vymazat edge nemuzu, drzi mi pozadovany tvar.
12.04.2008 12:42
TimeBubble
Uživatel
 
noo je to sice len prd do prázdna ale co tak Reset xform na objekt. prípadne zmena triangulace, alebo zmaž ten edge ktorý nepotrebuješ kedže na druhom protikuse modelu neni ::)
12.04.2008 07:58
Cejky
Uživatel
 
No to by asi fakt mohly být ty 2 body u sebe. Ale taky se mi občas stávají nějaké blbosti s TS atd. Skus to překonvertovat na mesh a potom zpátky na poly. Občas se tím dají hesky vyřešit nepochopitelné problémy. ::)
11.04.2008 17:44
Vacuity
Uživatel
 
mohlo to byt aj tym ze si mal dva vertexi priamo na sebe
11.04.2008 14:15
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
nemam to separate by sg, tak by to nemelo mit vliv, ale az se to zas objevi, ta chyba, tak se na to zkusim podivat, dik
11.04.2008 14:13
FUNker
Uživatel
 
Skus si prekontrolovat SG.
11.04.2008 14:07
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
editováno 11.04.2008 14:08:04
narazil jsem na zajimavy problem pri modelovani, turbosmmoth modifikator dela nejakou paseku.
tady je unsmoothnuty dilek: link
tady dilek s turbosmooth: link
vadu jde odstranit tim, ze smaznu polygon a diru zas zalepim, no ale je to zbytecne, ne?
max9, 64bit