V-RayMtl-rezavy kov

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
4 příspěvků
07.04.2008 14:07
FUNker
Uživatel
 
hlavne to budes musiet dobre namapovat :)
07.04.2008 13:42
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
editováno 07.04.2008 13:43:25
jestli procedurane, tak mixovanim noise, celular a podobnych shaderu vytvarej masky na blendovani hlavnich materialu (nejaky kov a nejaka rez)
obycejnou rez asi jde vytvorit pres noise nejakych dvou (pripadne vice) barev... kdyz ji obohatis nejakym peknym bumpem a specilaritou

edit: upraven nazev threadu
07.04.2008 13:19
MilosJakubec
Uživatel
 
Tommy.S: texturou
07.04.2008 12:09
Tommy.S
Uživatel
 
editováno 07.04.2008 12:11:11
LINK poradíte mi co bych mohl vylepšit nebo jak bych mohl udelat material zrezleho kovu ?