Textura

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
9 příspěvků
06.11.2007 13:11
The.bob
Main Admin
 
Automaticky generovaná zpráva: Thread byl přesunut do kategorie 3dsmax - materialy
00.00.0000 00:00
Omega
Uživatel
 
a v UVW map tlacitko fit to bitmap ;:)
00.00.0000 00:00
Cejky
Uživatel
 
Stačí planární mapování. :;)
00.00.0000 00:00
FrEdY
Uživatel
 
Taky existuje UVW Map ;)
00.00.0000 00:00
Kazzatel
Uživatel
 
mini návod
otevři mat. editor
vyber standart
a otevři maps menu pod ním
odšrtni diffuse color a přidej ve výběru 2D bitmapu checker
v coordinátech checker klikni do pole s názvem tiling urči mnoštví na výšku a šíři. funkce mirror zrcadlení a další funkce si vyzkoušej sám.
00.00.0000 00:00
Manwë
Moderátor
 
Sterakdary:
nejjednodussi kdyz tu texturu v jejich vlastnostech tam nastavis Tile - tak tam dej treba vertikal i horizontal 10 nebo nevim podle toho jak velkou mas tu podlahu
00.00.0000 00:00
Kazzatel
Uživatel
 
Já to dělám tak, protože jsem začátečník že vytvořím plane počet segmetů dám vertikálně i horizontálně stejně a ty mi budou tvořit každou obkladačku zvlášt. Plane přepnu do editable poly a jednotnivým polygonům dám textůru jak sám chci. Ale je to opravdu začátečnický postup.
00.00.0000 00:00
ikonka
Uživatel
 
Namapuj to.
00.00.0000 00:00
ikonka
Uživatel
 
Dělám podlahu a mám na textuře celkem čtyřy kachlička, dvě černé a dvě bílé.Když
to dám na podlahu tak se mi ho nehorázně roztáhne.Jak mám udělat aby se to
opakovalo,