Problém s tvorbou materiálu

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
3 příspěvků
01.12.2009 19:45
ikonka
Uživatel
 
Ježiš to je vážně pakárna :) Nevím co jsem dělal že jsem na to nepřišel sám... mockrát díky!
01.12.2009 16:12
Obolus
Uživatel
 
editováno 01.12.2009 16:12:28
jestli je to uplne lama dotaz, tak vpravo veprostred mas typ materialu - v tomto pripade "raytrace", ale ty tam budes mit standart - staci klik na standart a vybrat misto toho raytrace.
01.12.2009 13:48
ikonka
Uživatel
 
Zdravím,
jsem začátečník v 3Ds Max 9 především co se týče renderingu a tvorby materiálů. V jednom tutoriálu se tvoří tento materiál skla:




A vůbec nechápu jak toho docílit. Pokud dám jako shading "Phong", zobrazí se mi jiné položky než jaké jsou na obrázku, zatrhávací políčka u "ambient", "reflect", "luminosity" a "transparency" tam také nemám. Zasekl jsem se na tom na docela dlouhou dobu. Byl by mi někdo schopný poradit?
Díky moc.