Problem s Collision

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
6 příspěvků
21.12.2007 22:37
lexus
Uživatel
 
skusam to zo 60 ale kompu to uz dava zabrat..diky za pomoc, particles nie su najvhodnejsim nastrojom na simulaciu deformacii auta(mozno len ako pomocny prostriedok) ale sa hodi do inych situacii..z morphingom nemam moc skusenosti teda pomerne ziadne..pozriem sa na to
21.12.2007 22:22
FUNker
Uživatel
 
lexus: Aha, takze uz som to nasiel. Je to vlastne presne to interparticle collision. Ale tam mas taku vec ze calc intervals per frame. To je taka vec ze kolko interakcii ma pocitat pocas jedneho obrazku. Pokial mas nastavenych standartne len 2 tak je minimalna pravdepodobnost ze sa objekty budu spravne kolidovat. V realflowe pracujem s casticami kde tuto interakciu mam nastavenu standartne na 333. V maxe toto cislo zase nedoporucujem. Skus 50 a postupne zvysuj, podla toho co ti computer da.

Inak pokial robis crash auta tak cez particle urcite nie. Nastuduj si nieco o morphingu a sprav to cez to. toto ma od reality na miiile daleko. Tak zatial praci zdar :;)
21.12.2007 20:32
lexus
Uživatel
 
predtym som mal na mysli casti ako jednotlive kusy rozbiteho objektu.male nedorozumenie..never mind...mohol by si este raz, ako najdem ten self interraction..thanks
21.12.2007 19:01
FUNker
Uživatel
 
lexus: Loool. A to si co za problem napisal. Teraz pises nieco ine... looooool chalpe.

No tak toto problem nieje. listuj v nastaveniach najdes tam polozku nieco ako self interraction. Neviem jak sa to presne volalo ale hladaj, fungovat to bude, robil som to neraz :;)
21.12.2007 18:57
lexus
Uživatel
 
mam vytvoreny parray(pouzity s object fragments) a deflector(Udynaflect ci jako... to mi funguje, particles sa odrazaju od deflectora(podlaha), nastavenia ako tak..problem je ze jednotlive casti(trosky) nenarazaju vzajomne do seba, v rotation a collision som zapol collision ale nic http://lexusi114.webovastranka.sk/file/1031/3595_car_crash.mpg
21.12.2007 18:40
lexus
Uživatel
 
editováno 21.12.2007 18:42:46
vytam vsetkych ktory sa zaujimaju o simualacie, particles, animation...