postupne vykreslovaniobjektu-rust stromu

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
5 příspěvků
03.07.2009 23:46
franas
Uživatel
 
zkus "move to path" popr. si pohraj s hodnotama ;-)
01.07.2009 21:26
ikonka
Uživatel
 
tak path deform mi nepomoh potrebuju aby se ten obejkt konkretne line ktera ma prurezovy tvar ctverce vykreslovala presne path deform kdyz dam box tak se krouti jak se mu chce verim ze to je neco uplne easy ale zaboha na to nemuzu prijit:(
01.07.2009 13:36
ikonka
Uživatel
 
lexus diky:) jo este sem nerek ze soft je 3d max 2009. Sry za spam. Ale dohledal jsem nejakej tutorial kde to je reseni pomoc path deform. Tak jestli mate neko dalsi napad budu urcite rad:)
01.07.2009 12:17
lexus
Uživatel
 
editováno 01.07.2009 12:20:13
no v maya jednoducho za pomoci paint effects a flow animation.. LINK
tento postup sa da pouzit na akykolvek paint effect preset
btw. nebolo by od veci aspon napisat software ktory pouzivas
01.07.2009 10:39
ikonka
Uživatel
 
zdravim vsechny mistni zkuseny 3d magy chtel bych se zeptat jak se da docilit animace postupneho vykreslovani nebo treba rustu vetve stromu nebo treba nejaky linky napadlo me opacity map kde bude gradient kterej se bude posouvat ale to nevypada moc dobre.Je nejakej stejne jednoduchej zpusob jak to udelat? predem diky za odpoved:)