Link koleso - brzdič

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/1 > >>
18 příspěvků
04.04.2009 15:32
ikonka
Uživatel
 
Hahaaaaa .... už som na to prišiel.... Rieši sa to cez klasiký Select and Link, ibaže brzdič sa nelinkuje na koleso, ale na WheelCenterMesh_FRTransform :-D
Vďaka všetkým za rady a prepáčte mi prosím, že som toľko otravoval :-)
04.04.2009 02:30
ikonka
Uživatel
 
Jasné, ten tutorial som videl .. ale má jednu chybu. Select and Link nemôžem použiť na brzdič z dôvodu, ktorý píšem v prvom príspevku. Totiž robí chybu po prekročení istého uhla. Brzdič začne skákať zo strany na stranu .. je to vidieť na videu v odkaze (youtube.com). Wire parameter túto chybu nerobí a krásne vedie objekty.
03.04.2009 17:28
Siggi
Admin
 
Integer: dyt primo i v tutoru od craft animations pouzivaji select and link a ne wire parameters ( teda spon v tom, podle ktereho jsem to cca pred dvema lety pouzival )
02.04.2009 23:37
ikonka
Uživatel
 
Takže .... kolesá sa po nalinkovaní cez Wire parameters síce točia aj nakláňajú, ale pohyb sa nekoná. Akoby som závislosť vôbec nespravil. Skúšal som to zopakovať, ale nič. Ani kasňa sa nehýbe, iba keď použijem klasický Select and Link. Ibaže ten nemôžem pouźiť na kolesá, pretože tie majú spravené ovládanie predtým problematického brzdiča cez Wire parameters, takže by sa brzdy nehýbali (skúšal som, preto tvrdím na istotu). Nechápem prečo je to tak hlúpo spravené.
Ak objekt 1 je ovládaný objektom 2 cez wire parameters a ten je ovládaný objektom 3 cez klasický link, tak sa objekt 1 vôbec nepohne. A pritom pri hýbaní objektom 3 sa objekt 2 hýbe.
Poraďte pls .. ako sa to má správne riešiť?
02.04.2009 23:00
ikonka
Uživatel
 
Tak už som asi na to prišiel. Do parametra každého linku som musel pripočítať hodnotu pôvodnej súradnice. Ak teda bola gume v x=79, musel som do parametra pridať +79, aby ho posunulo na správnu pozíciu. Idem to takto spraviť na všetkých častiach a napíšem ako to dopadlo.
02.04.2009 22:39
ikonka
Uživatel
 
Tak som prišiel zaujímavú skutočnosť. Asi mám niečo s maxom, pretože mi to haluzí aj v novej resetnutej scéne. Vytvoril som dve kocky a keď som ich skúsil linknúť cez Wire parameters, tak mi podriadenú kocku automaticky posunulo na súradnicu nadriadenej. Akoby museli mať spoločné ťažisko.
02.04.2009 22:27
ikonka
Uživatel
 
Tak som to skúsil resetnúť. Dokonca som skúsil vytvoriť Sphere, ktorú som cez Wire linkol na koleso Car craftu a robilo mi to isté. Hneď mi sphere hodilo do stredu súradnicovej sústavy. Nechápem to. Skúsil som aj na tej guli resetnúť pivot a nič. Už som zúfalý :-( Tú animačku súrne potrebujem dokončiť.
02.04.2009 22:21
ikonka
Uživatel
 
Aha .. vďaka. :-) A ešte otázka. Mám teraz inkovanie spravené nasledovne. Brzdič je linknutý na kotúč a ten na gumu. Disk je potom tiež linknutý na gumu a guma na samotný car craft. Napadlo ma, či to náhodou nie je chyba. Robil som to tak automaticky a až teraz ma napadlo, či to nemôže byť preto a či teda nemá každý objekt kolesa linknutý priamo na car craft osobitne.
02.04.2009 14:07
Siggi
Admin
 
Integer: na kazdy objekt, co budes linkovat na car craft si vyresetuj geometrii a pivor, potom pojede i klasicky select and link ::)
02.04.2009 03:36
ikonka
Uživatel
 
editováno 02.04.2009 03:40:22
Čaute! Wire parameters mi celkom pekne funguje, ibaže sa mi objavuje problém so samotným linkovaním na 4Wheeler (free plugin od Craft Animations). Keď začnem linkovať cez Wire parameters, celé hodí mi to automaticky koleso na súradnice 0,0,0 ... Celé je to nejaké čudné. Keď dám klasický Select and Link robí mi to isté.