FumeFX Thinking Particles

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/1 > >>
10 příspěvků
21.01.2010 01:59
ikonka
Uživatel
 
Tak som na to už prišiel. Neskoro, už som to medzi časom vzdal, ale terz po návrate späť som to objavil. Treba znova spustiť inštalačný súbor fumefx, Modify a zvoliť inštaláciu Optional.
Naštartovať max, spustiť Plugin manager a načítať nový plugin, ktorý sa nachádza v "adresár 3DSMax"/Plugins/Afterworks/Optional. Po potvrdení sa v TP objavia tri nové operátory a jedným z nich je aj vytúžený Operator FumeFX Follow .... Ďakujem všetkým za pozornosť a trpezlivosť! ;)
24.02.2009 20:33
ikonka
Uživatel
 
No... ibaže sa to nedá ... naozaj nemá niekto skúsenosti s TP?
24.02.2009 09:32
libanon42
Uživatel
 
hm...tak to atachni ako jeden objekt, ked sa to da prekonverotovat na keyframes...co pochybujem::)
23.02.2009 23:35
ikonka
Uživatel
 
:-) ee.... potrebujem pre TP. Ide mi o to, že chcem rozhorieť fragmenty z objektu. Fragmenty sú vygenerované v TP, čo je časticový systém. Keď použijem Helper (pre FumeFX) Particles Src a zvolím TP, tak sa mi častice rozhoria, ale Fume ich počíta ako malé body, bez ohľadu na veľkosť a tvar častíc, teda vlastne fragmentov. Dá sa v TP spraviť niečo také, že častice skonvertuje na objekty, ibaže mi to potom stratí nasimulovanú animáciu, alebo keď sa mi to aj podarí nastaviť tak, aby sa častice hýbali, správajú sa trošku inak, ako na simulácií pred konvertovaním. A navyše, keby sa mi ich aj podarilo správne skonvertovať a zachovať nasimulovanú animáciu, neviem si predstaviť, ako by som do fumefx dal prepočítať vyše 100 zdrojov ohňa. By ma šľahlo, kým by som to všetko označil, pretože jeden Object Src dokáže označiť len jeden objekt.
15.02.2009 14:38
libanon42
Uživatel
 
jaj v thinking partciles? tak to netusim, myslel som ze hovoris o fume, tam take mas::)
14.02.2009 20:16
ikonka
Uživatel
 
Objekt emitter? V Thinking Particles? Kde to tam je? Neviem to nikde nájsť.
12.02.2009 17:28
libanon42
Uživatel
 
object emitter...sry
12.02.2009 17:28
libanon42
Uživatel
 
no daj object particle a vyber objekt
12.02.2009 14:52
ikonka
Uživatel
 
Zdravím! Našiel som tento video tutorial http://www.cebasusa.com/m_o_v_e_e/TPFume01/TPFume01.html

Spomína sa tam o spolupráci FumeFX a Thinking Particles. Neviem ako a kde tam nájdem ten operátor O Fumefx follow. Ja ho tam nikde nemám. Chcel by som totiž spraviť rozpad modelu na malé častice, ktoré by sprevádzal oheň. FumeFX samozrejme má helper, pomocou ktorého môže byť zdrojom častice, ibaže ich počíta ako malé body, bez ohľadu na ich veľkosť a tvar. Chcel by som, aby každý úlomok objektu pekne horel, ale ani za svet na to neviem prísť.
12.02.2009 14:48
ikonka
Uživatel