Animacia rotacie naklucovaneho bipedu.

Text
Editor
Anketa
Home
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
9 příspěvků
02.04.2008 19:27
FUNker
Uživatel
 
aaaale. Uz je to aj tak jedno, projekt je dokonceny a odoslany.
02.04.2008 16:12
ikonka
Uživatel
 
a nepomohlo by si ten tvůj pohyb uložit jako .bip apak v motion capture ho zas otevřít, a převést na footsteps, který by jsi pak jednoduše pootáčel?..nebo jsem něco špatně pochopil, a o tohle ti nejde :)
26.03.2008 15:32
FUNker
Uživatel
 
: Toto som riesil s niekym z maxarei a nepomohlo ani toto. ::) Je to debilny bug.
26.03.2008 15:03
Uživatel
 
Vítěz 3DStudio Challenge!
FUNker: k puvodnimu problemu: s CHS jsem nikdy nedelal, ale kdybys tu animaci plotnul primo na kosti a pak pres anim layers upravoval tu trajektorii - to by uz mohlo fungovat, mozna.
25.03.2008 11:50
FUNker
Uživatel
 
Command panel-motion-trajectories
24.03.2008 22:25
ikonka
Uživatel
 
editováno 24.03.2008 23:05:11
poradte prosim(v 3ds max)- (nechcem to tu zaplnat dotazmi ale prosim tento)

Ako dosiahnem aby sa mi pohybovala napr gulicka po urcitej drahe - nechce sa mi to posuvat po okyenkach ale zadat daku drahu a dat to na casovu os- dufam ze ma pochopite som uplny zaciatocnik -dakujem za odpoved alebo nejaky tutor kde by sa o tom hovorilo.
14.12.2007 11:12
FUNker
Uživatel
 
TheArthurius: No ono ked mas 4700 frejmov a vsetko naklucovane tak to by bolo snad na par tyzdnov keby som mal rucne prerabat vacsinu frejmov. Cez layer som isiel preto aby sa mi povodne kluce zachovali len ako celok otocil. Ono to aj funguvalo az na to ze kluce rotacie isli v poriadku ale positionu sa uz neootocili. Z toho dovodu sa postava kyvala do boku.
Vyriesil som to tak ze postava ide rovno, ale otaca sa cela scena :-D :-D
14.12.2007 08:52
TheArthurius
Uživatel
 
dost zaujimavy sposob chodzi ::D
no s animovanim mam minimalne skusenosti taze aj ked daco poradim tak si to nevsimaj - ak ho chcesl len otocit aby ta priamociara chodza isla inym smerom tak co osm skusal tak to staci len jednoducho zrotovat biped a nie cel layer - ten blby pohyb ti robi preto lebo (aspon co som si nastudoval) vrstvy sluzia na kombinaciu viacerych pohybov do vysledneho - ty mas chodzu jednym smerom a potom inym - z toho nic pekne vzniknut nemozre ::D
mam pocit ze som robil podobne ale footstepom a len som ho otocil - nic viac
dzfam ze som trosku pomohol :-D
13.12.2007 23:49
FUNker
Uživatel
 
Ahojte. Mam tu nepriemny problem ktory potrebujem vyriesit co nasjkor, takze pokusim sa to velmi strucne a zrozumitelne vysvetlit aby boli len minimalne dotazy.
O co ide. Mam naanimovanu primociaru chodzu bipedu v character studiu tak ze je naklucovany. Teda ziadny mixer, ani motion flow ani footstepy. Problem je ze potrebujem aby ten biped teraz menil aj smer.
Skusil som to spravit cez novy layer a vysledok dopadol takto.

http://leteckaposta.cz/501790296
alebo
http://www.edisk.sk/stahni/97476/kua.rar_7.52MB.html

Viete mi prosim vas poradit ako to spravit alebo nejake ine alternativy?