Polygonální modelování - 4. díl

09.08.2005 Autor: 58% (2226 hlasů)

Ve čtvrtém (a posledním) dílu o základech polygonálního modelování budu modelovat ruční granát. Ukazuji zde mimojiné nastavování blueprintu a jeho zobrazení do viewportu...

Ve čtvrtém (a posledním) dílu o základech polygonálního modelování budu modelovat ruční granát. Ukazuji zde mimojiné nastavování blueprintu a jeho zobrazení do viewportu... Při modelování myslím žádné nové techniky nepoužívám, je to pouze další možný modelovací postup... ale začátečník tam určtiě nějakou tu "fintu" najde :)



Download: poly4.zip
Délka: 16:43 min
Velikost: 143 MB
Codek: TSCC.exe

Související články:

Polygonální modelování - 1. díl
Polygonální modelování - 2. díl
Polygonální modelování - 3. díl

Jacquess
58% (2226x)


Kdo jak hlasoval?

Komentáře

Text
Editor
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/3 > >>
22 příspěvků
16.01.2007 20:03
ikonka
Uživatel
 
Cav Jacquess prosim ta kde by som mohol zohnat tvoje ICQ pretoze takeho cloveka ako si ty by som chcel mat v kontakt liste...:)...?
13.11.2006 01:51
princeNeo
Uživatel
 
28f28e4c5a
12.08.2006 09:43
ikonka
Uživatel
 
Chtělo by to tutoriál na model člověka nebo potvory určené do hry. Jak omezit polygony a vertexy. Někde je na to i funkce v maxu, ale nevím kde.
28.06.2006 10:35
ikonka
Uživatel
 
to me delalo taky, ale stejnak se to potom muselo posouvat
17.05.2006 17:17
ikonka
Uživatel
 
hmm, no fakt supr... nebude tu niekedy aj nieco co priblizi modelovanie tela, tvare a podobne? Diky
20.02.2006 21:20
Ocho
Uživatel
 
Kokos paradne tutorialy ...akurat som dopozeral posledny...s 3DMaxom akurat zacinam a toot mi fakt pomohlo....ale najviac sa mi pacili hlasky typu..."tenhle drzak nebo co to je ...ja nevim ja sem na vojne nebyl" :D:D:Dyea-)