08.06.2005 Autor: 56% (715 hlasů)
První ze série tutoriálů popisujících základní techniky polygonálního modelování - rozšířená verze
Polygonální modelování - 1.díl :: UPDATED
31.08.2005 Autor: 56% (3366 hlasů)
Druhý a závěrečný díl tutoriálu boxmodelingového modelování auta. Tentokrát v češtině.
Boxmodeling a car - 2.díl
25.08.2005 Autor: 47% (2546 hlasů)
Překlad známého tutoriálu "Boxmodeling a car". Jedná se o opravdu podrobný a asi jeden z nejlepších anglických tutoriálů tvorby auta boxmodelingovou metodou. Tutoriál je rozdělen do dvou částí, přičemž první je ve slovenštině a druhá v češtině.
Boxmodeling a car - 1.díl
09.08.2005 Autor: 58% (2226 hlasů)
Ve čtvrtém (a posledním) dílu o základech polygonálního modelování budu modelovat ruční granát. Ukazuji zde mimojiné nastavování blueprintu a jeho zobrazení do viewportu...
Polygonální modelování - 4. díl
11.07.2005 Autor: 62% (692 hlasů)
Ve třetím dílu se vám pokusím přiblížit některé postupy, které se dají dobře využít při modelování "tvrdých" věcí (jako třeba stále populárnější auta)... nemodeluju celé auto (to by bylo příliž časově náročné), pouze ukážu na důležité části a techniky.
Polygonální modelování - 3. díl
21.06.2005 Autor: 54% (1983 hlasů)
Druhý díl reaguje na některé dotazy na místním diskuzním fóru a demonstruje použití modifikátorů attach, cap a bridge při tvorbě jednoduché činky...
Polygonální modelování - 2. díl