Déšť

04.02.2005 Autor: 52% (875 hlasů)

Rychlý a jednoduchý způsob na tvorvu deště

V tomto návodu vám přiblížím jeden ze způsobu tvorby animace deště.

Vytvořte Spray Particle Emitor (Create > Particles > Spray). Máte-li jej vytvořen, vyberte jej a klikněte na záložku Modify a nastavte tyto hodnoty:
Lenght: 100
Width: 100
Rendercount: 1000
Drop size: 0,5 - 5,0
Speed: Rychlost padání kapek nechám na vás, ale já to nastavil na 5

(Samozřejmě že si můžete nastavit hodnoty jakkoli, ale takto jsem to udělal já.)

Stiskněte tlačítko Play a podívejte se, jak vám běží animace a jak pracuje emitor.

Umístěte Spray kam se vám o hodí a stiskněte M pro otevření Material Editoru.

V Blinn Bacis Parameters změňte Diffuse barvu na modrošedou a Opacity nastavte na 25. Zaškrtněte Sefl-Illumination Color a nastavujte barvu na stupně šedi. Doporučuji RBG 42,42,42.


Vyskočte z Material Editoru a vyrenderujte video.


výsledný obrázek


scéna ke stažení v zipu
Martin Procházka
52% (875x)


Kdo jak hlasoval?

Komentáře

Text
Editor
Help
Musíte být zalogováni.
<< < 0/0 > >>
0 příspěvků