01.09.2003 Autor: 53% (426 hlasů)
V tomto tutorialu se budeme potýkat s problémy texturování, osvětlením a postprodukčními efekty.
PostIndustryLife
01.10.2004 Autor: 56% (462 hlasů)
Ukážeme si, jak udělat, aby na objekty ve scéně působila gravitace, a to dvěma způsoby: jeden pomocí nahrazení částic a druhý pomocí reaktoru.
Gravitace - reaktor
01.10.2004 Autor: 56% (578 hlasů)
V tomto návodu si ukážeme jak rozbít geometrií koule pomocí částicového systému PARRAY, ve scéně použijeme také gravitaci a deflektory.
Rozbití geometrie objektů
01.10.2004 Autor: 56% (416 hlasů)
V dnešním tutorialu si vytvoříme jednoduchou scénu a ukážeme si tyto funkce: látka, hladina vody, měkké těleso, vítr.
REAKTOR 2. díl
01.10.2004 Autor: 55% (425 hlasů)
Tento tutorial je psán tak, aby ho zvládli i začátečníci. V tutorialu vám popíšu co to je plugin Reaktor v 3Ds MAX a ukáži jak ho požívat.
REAKTOR 1. díl
01.09.2002 Autor: 54% (414 hlasů)
Jednoduchou explozi vytvoříme snadno pomocí Combustion. Což je efekt na vytváření ohnivých objektů:)
Exploze