09.08.2005 Autor: 58% (2226 hlasů)
Ve čtvrtém (a posledním) dílu o základech polygonálního modelování budu modelovat ruční granát. Ukazuji zde mimojiné nastavování blueprintu a jeho zobrazení do viewportu...
Polygonální modelování - 4. díl
11.07.2005 Autor: 62% (692 hlasů)
Ve třetím dílu se vám pokusím přiblížit některé postupy, které se dají dobře využít při modelování "tvrdých" věcí (jako třeba stále populárnější auta)... nemodeluju celé auto (to by bylo příliž časově náročné), pouze ukážu na důležité části a techniky.
Polygonální modelování - 3. díl
21.06.2005 Autor: 54% (1983 hlasů)
Druhý díl reaguje na některé dotazy na místním diskuzním fóru a demonstruje použití modifikátorů attach, cap a bridge při tvorbě jednoduché činky...
Polygonální modelování - 2. díl
22.05.2005 Autor: 54% (536 hlasů)
V tomto tutoriálu vám ukáži základy inverzní (IK) a dopřední (FK) kinematiky na jednoduchém modelu bagru.
Bagr - kinematika
10.03.2005 Autor: 61% (772 hlasů)
Videoturoial pro mirne pokrocile s V-Ray rendrem. Popis Virradiencni mapy - interpolovane metody pro vypocet osvetleni.
V-Ray: Irradienční mapa
15.02.2005 Autor: 36% (3078 hlasů)
V tomto tutoriálu bych vás chtěl seznámit s jednou technikou stínování v 3DSM 5>, jejímž výsledkem jsou poměrně pěkné měkké stíny.
Měkké stíny v 3dsMax